Marketing
Uczelnie publiczne prowadzące nabór na bezpłatne studia na kierunku marketingMarketing – Uniwersytet WarszawskiStudia na kierunku marketing w wielu specjalnościach znajdziemy na kilku uczelniach wyższych w Warszawie, między innymi na Uniwersytecie Warszawskim. Oferta kształcenia jest tak skonstruowana, aby jak najpełniej odpowiadać potrzebom aktualnego rynku pracy. Marketing i zarządzanie, komunikacja marketingowa, marketing w social mediach cieszą się ogromnym zainteresowaniem kandydatów ze względu na doskonałe perspektywy zawodowe. Studia prowadzone są w oparciu o świetnie przygotowane plany nauczania. Studenci mają do dyspozycji najnowsze zdobycze technologiczne, kształcą się pod okiem doświadczonej i wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, mają możliwość uczestniczenia w praktykach, warsztatach oraz szkoleniach zawodowych, dzięki którym już na studiach mogą zdobyć nowe doświadczenia zawodowe. Wszystkie marketingowe specjalności dają wiele możliwości na rynku pracy, a ich absolwenci nie mają problemów ze znalezieniem zatrudnienia w wyuczonym zawodzie. Ilość miejsc: 180 Chcesz studiować marketing na UW? Wejdź na stronę i sprawdź opinie absolwentów: Uniwersytet Warszawski opinieMarketing – Uniwersytet Ekonomiczny w KrakowieIlość miejsc: 94 Liczba kandydatów: 445Kierunki związane z marketingiem znajdziemy w Krakowie między innymi na Uniwersytecie Ekonomicznym. Jednym z ciekawych kierunków jest marketing i komunikacja rynkowa. Uczelnia wyszła naprzeciw zapotrzebowaniu rynku pracy, który stale potrzebuje doświadczonych specjalistów z różnych obszarów marketingu. Studia prowadzone są dwustopniowo. Na trzyletnich studiach licencjackich studenci mają do wyboru takie specjalności, jak reklama i public relations, marketing miast i regionów, e-marketing, handel i budowanie relacji z nabywcami. Studia drugiego stopnia oferują natomiast specjalności: analityka rynku, marketing międzynarodowy, handel elektroniczny oraz zarządzanie produktem. Wszystkie specjalności zostały przygotowane w oparciu o konsultacje ze specjalistami i praktykami biznesowymi z firm i instytucji współpracujących z Uniwersytetem Ekonomicznym. Absolwenci kierunku marketing mają wiele możliwości zawodowych i świetnie radzą sobie na rynku pracy. Zobacz także: Uniwersytet Ekonomiczny Kraków opinieHandel i marketing – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Ilość miejsc: 90 Liczba kandydatów: 1170Osoby, które planują studia w Poznaniu znajdą specjalności związane z marketingiem między innymi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Na kierunku zarządzanie funkcjonuje tu specjalność handel i marketing, która obejmuje szeroko pojętą tematykę z zakresu współczesnego handlu oraz zarządzania przedsiębiorstwem, a także coraz bardziej popularnego handlu elektronicznego. W programie studiów znajduje się również sporo informacji na temat e-marketingu i wirtualnej sprzedaży. Studia marketingowe prowadzone są z naciskiem na kształcenie umiejętności praktycznych, które przydadzą się w pracy w działach sprzedaży, promocji, reklamy czy marketingu. Studenci mają do dyspozycji świetną bazę lokalową, profesjonalną kadrę dydaktyczną. W programie studiów sporo jest warsztatów, projektów, praktyk i stażów zawodowych, które w możliwie pełny sposób przygotowują do pracy zawodowej w branży związanej z wyuczonym kierunkiem. Jesteś ciekawy co o uczelni sądzą jej absolwenci? Zapraszamy na stronę: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu opinieMarketing – Uniwersytet Wrocławski Ilość miejsc: 192 Liczba kandydatów: 265Kierunki związane z profesjonalnym marketingiem znajdziemy we Wrocławiu między na Uniwersytecie Wrocławskim. Studenci studiów pierwszego stopnia mają do wyboru wiele specjalności, między innymi marketing internetowy, public relations czy e-marketing. Program studiów jest tak skonstruowany, aby jak najpełniej przygotowywać absolwentów do pracy w wyuczonym zawodzie. Studia są realizowane w trybie dwustopniowym, najpierw są trzyletnie studia licencjackie, a następnie dwuletnie magisterskie studia uzupełniające. Uniwersytet Wrocławski posiada świetnie wyposażoną bazę dydaktyczną, nowoczesne pracownie, a także wykwalifikowaną kadrę pracowników naukowych. Zajęcia prowadzą jednak nie tylko wykładowcy akademiccy, ale również praktycy, czyli doświadczeni pracownicy działów marketingu w firmach, które współpracują z uczelnią. Studia kładą spory nacisk na naukę praktycznych umiejętności. Od początku nauki studenci mają możliwość uczestniczenia w licznych warsztatach, projektach, stażach i praktykach, które przydadzą się w późniejszej pracy zawodowej. Chcesz studiować na UWr? Zobacz, co mówią o nim absolwenci: Uniwersytet Wrocławski opinieMarketing – Uniwersytet Łódzki Ilość miejsc: 60 Liczba kandydatów: 463Kierunek marketing znajdziemy w Łodzi na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Studia realizowane są w formie dwustopniowej: studia licencjackie plus studia magisterskie uzupełniające. W trakcie nauki studenci zdobywają wszechstronną i kompleksową wiedzę z zakresu badania rynku, reklamy, public relations, mediów społecznościowych, e-commerce. Poznają nowoczesne technologie w marketingu oraz podstawy działalności biznesowej. Program studiów jest tak skonstruowany, aby odpowiadać na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy. Oprócz sporej dawki wiedzy teoretycznej studenci mają również możliwość uczenia się w praktyce od doświadczonych specjalistów w dziedziny marketingu, którzy pracują w łódzkich firmach. Jest również możliwość odbywania stażów i praktyk zawodowych w najlepszych przedsiębiorstwach na lokalnym rynku. Absolwenci studiów marketingowych są wyposażeni w kompleksową wiedzę, która będzie potrzebna ijm w późniejszej pracy. Opinie o placówce znajdziesz na stronie : Uniwersytet Łódzki opinie